martes, 28 de agosto de 2012

COTXES / COTXASSOS



Ací els cotxes són tots enormes. I per sentir-me més  integrada, m’he comprat una pick up, però és de les menudetes. És aquesta, que em para la mar de bé.

  
Vinga va, vaig a desmentir tota la mentirola que he soltat pel facebook... Ma que creure-vos-ho...  En realitat m’he comprat un Pt cruiser, que ací en Texas és el cotxe que està de moda.
És de segona mà , però de moment va guai. L’únic problema que té és que de tant en tant pita com si no tinguera el cinturó de seguretat posat. Ell solet es fa la festa.  Piiiii, piiiiii, .... piiiiiii...

Us el presente:
  
 

Si us sentiu desil·lusinats amb el tema de la pick up, no cal que ho esteu. La pick up se l'ha comprada un amic i quan vingau a vore'm, ens porta a tots a la part de darrere.

 

4 comentarios:

  1. M'ha que está ganso el PT Cruiser!!

    Quan ten tornes t'el fiques a la maleta eh!

    Vas a l'aeroport i quan te preguntes si dus algo mñes per a facturar li dius, sí, i li dones la plaça de parking on l'hages deixat.

    PD: Tapacubos? xDD

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sembla que son tapacubos :( .... pero amb sostre solar, xe que bó! XD ...

      El que pita potser que siga perque no hi portes acompanyant? t'ho dic perque hi han "gadgets" per a que no et destorbe, açi ho tens http://www.ebay.es/itm/SEAT-BELT-ALARM-BUCKLE-KEY-CLIP-SAFETY-CLASP-STOP-CHRYSLER-PT-CRUISER-ROADSTER-/130697100912?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6e277e70#ht_4285wt_952

      Eliminar
    2. Per cert d'açi res 500 visites ;) ...

      Eliminar
    3. gràcies, festa! però no, no, pita el meu. EL de l'acompanyant no pita. Es veu que no fa bona connexió... però no passa res. Ja vaig acostumant-me! ;)

      i què passa amb els tapacubos? no són bien?

      Eliminar