viernes, 24 de agosto de 2012

NOTRE MAISON

Aquesta és la nostra caseta!! És un residencial al sud de McAllen amb molts apartaments, piscina, gimnàs i bona gent!! En som 6 professors espanyols els que hi vivim en 4 apartaments. Està molt bé, perquè per les nits després de sopar quedem als diferents apartaments per a contar-nos com ens ha anat el dia i ens contem tots aquells problemes o dificultats amb que ens anem trobant i que sovint compartim.
L'únic problemeta és que hi ha molts mosquits i alguna que altra cuqui. Les dues primeres setmanetes anava plena de picadures súper unflades, però ara ja ho tinc controlat: visca l'autan!
L'apartament a les fotos sembla que té molt bona pinta, però hi havia xicotetes cosetes per arreglar, com: l'aigua calenta, dues persianes, i la connexió a internet. Hui, per fi, m'he dutxat amb aigua calenteta :) El gimnàs és xicotet, però no arriba a plenar-se, així que està bé per a aquells que hi van. A mi no m'agrada anar-hi, així que el que faig És còrrer per fora del residencial, però no vaig soleta! Sempre en som 2 ó 3. Ja aguante 27 minuts sense traure el fetge per la boca. El 16 de desembre ens volem apuntar a la mitja marató de McAllen. Canviarem d'idea d'ací allà?






7 comentarios:

  1. Ostres quin apartament!!! La piscina la trobe una mica xicoteta però... eixe llit tan gran és teu?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jijiji, això no és la piscina, és el jacuzzi, nena ;) QUe m'havia oblidat de dir-ho. Ja penjaré foto de la pisci, que no en tinc. El llit eixe no és meu, és d'una parella que vam acollir en casa durant una setmana, perquè no tenien encara apartament. Ja faré una foto de la meua habitació i la penjaré. Això que es veu ahí és el saló. QUe ara mateix està buit encara...

      Eliminar
  2. M'agrada molt aquesta iniciativa, una bona forma de deixar empremta al ciberespai :) .... MOLTA SORT i sobretot disfruta-ho... que no es repetirá ;P

    Ens llegim XD ...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. thanks festa! :) vaig retrasadíssima amb tot allò que vull contar, però bé, a poc a poc aniré escribint per ací. Un abraç molt fort!

      Eliminar
    2. Esmunnyiiiida!! Si es que ens tens abandonats!! Ací estem en l'ai al cor per saber de tu!! :P Reparteix-te uns shitos en ana de la meua part, i a vore si t'escric un emiliet pronte!! pasaho rebe!!

      Eliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. El que més m’agrada és el conjunt de simpàtics Spanish people que estan per allà, desfruiteu-ho molt

    ResponderEliminar