miércoles, 10 de octubre de 2012

Una de cal y otra de arena. Mini entradeta!




Hui hem anat a vore un partit de la NBA!! :D Els Houston Rockets contra Oklahoma City Thunder. Airin mai havia anat a vore un partit de Basket i ha descobert que és muy bien. Malgrat estar rebentadíssima de tot el dia, m’ho he passat molt guai!
Ací estan les antraeeeees!!! :D   I la family d’ací:


Al començar, els “mariachis” han tocat l’himne i ha estat molt graciós i desafinat.

  Després, en les xicotetes parades que s’anaven fent, eixien a la pista les animadores, ballarines i altres gimnastes a animar al públic. Estava tot molt currat.


Jo anava amb els Thunder, perquè tenien a Ibaka. M’he passat tot el partit amb l’esperança de que sortirà a jugar, però  no l’han tret...  mala merda, xe. He pogut fer-li una foto de lluny, això sí.

A falta d’ell, he descobert altre jugador que es diu Harden, i vaig a casar-me amb ell. Yeah, altre a la meua llista interminable de persones a les que admire i amb les que em vull casar :) És aquest. Madre, no te asustes, que juga molt bé.


Hi ha un jugador als Rockets que també juga molt bé, però no passa la pilotaaa!!! I, clar, eixa manca de germanor, no es bien i m’ha caigut mal. És un tal Jeremy Lin. Eixe:

 

Hale, buonanotte, fiorellini, us deixe amb aquesta cançò!!

 

4 comentarios:

  1. M'ha estat molt bé comentat el partit de la NBA oqueta reportera, un b7s!!

    ResponderEliminar
  2. m'he deixat per dir que van quedar 107 a 104 i no van empatar, perquè el Oklahoma va fallar el darrer triple que va tractar de marcar. Va estar emocionant! :)
    Demà, massatget, bieeeeeeeeeen!!!

    ResponderEliminar
  3. Collo! Ja estas ficant-ne més a la llista? :@

    ResponderEliminar
  4. Supose que ho sabrás, pero en els esports "yankis" no es pot empatar, sempre ha de haver-hi un guanyador i un loser ;P ...

    ResponderEliminar