jueves, 29 de noviembre de 2012

FOLLOW THE OCA ALEGRE I DOLÇA, FOLLOW THE OCA, SÍGUEME!!! :D

Benvolgudes perletes del món, 

L'oca s'ha muntat en el dòlar i ara és propietària de dos ranxos. Em pense que aquesta serà la darrera entrada d'aquest blog.

Moltes gràcies, Xofa i Beck, pels consells de penjar fotos en photobucket i en flickr i enllaçar-les ací. Ho he intentat, però me n'he adonat de què si ho faig d'aquesta manera, no puc intercalar text i fotos i no em sent còmoda descrivint les coses sense una imatge on recolzar-me. Així que he decidit obrir un nou mail i un nou blog associat. Per a no haver d'obrir infinits mails i blogs, no diré que penjaré menys fotos perquè em conec, però sí baixaré la resolució d'aquestes per tal d'estalviar memòria. Ara ja sé que tinc només un miserable GB per als meus reportatges.

D’ara endavant podeu seguir-me ací si voleu saber de mi! :)

http://quanlesoquesvanalranxodos.blogspot.com/

Aquesta setmana està sent molt dura i no tinc temps ni de respirar. De fet, hui m'he quedat adormida i no he sentit el despertador. Gràcies que tinc la meua roomy per a pegar-me un toc! Aquest cap de setmana dormiré molt i tractaré d’estrenar el nou blog amb el viatge a New Orleans!

De moment, un súper mua virtual a tots i a totes. I en 23 dies us en donaré un de debò!! :)

1 comentario:

  1. Tant sols felicitar a la oqueta per aquest blog i també per l'altre ranxo que va a inaugurar, per descomptat que la seguirem.
    Un petó i ja ens veurem en el ranxodos

    ResponderEliminar