domingo, 18 de noviembre de 2012

MOLT CONTENTA AMB EL MEU JOGUET NOU!!! :)





Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!
Xe calla que m'ha comprat un violí!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D 

No podia, no podiaaaaa!!! No podia continuar així!!!! La profe de música del col·le em deixa el seu cada dos dies durant 45 minuts (l'únic moment que jo puc escaquejar-me de currar i ella no el necessita). Però de vegades no pot ser i aleshores el toque menys. Ja feia temps que anava darrere d'un que fora bueno, bonito y barato. I ací està!! Yujuuuu!!!! Me'l vaig comprar ahir. Hui alguns amics s'han anat al cine i jo m'ha quedat a caseta amb el meu nou joguet, que mola més! jijijijiiji!!

On me l'he comprat? Doncs mireu, ací hi ha unes tendes de compra-venda on pots trobar de tot. Em fa ràbia haver-ho descobert ara, però vaja, més val tard que no mai! La setmana passada parlant, parlant amb un profe del col·le, em va contar que existien aquest tipus de tendes. El violí aquest en realitat és una castanya, però pel preu que he pagat i per al que el vull, que és tocar a casa quan em vinga de gust, està genial! què contenta estic!! :)

Viiiiiinga, penge altre. Ha de ser curt, perquè si no, el blogger no em deixa pujar-ho. Aquesta xicoteta melodia va dedicada a madre, per a que no deixe de voler-me després del quadre que he fet en el primer vídeo. Ara em concentre un poc i no faig el bony!:P




No sona mal del tot, eh? :) He tingut moltíssima sort de trobar-ho!! Hui me'n vaig a dormir la mar de contenta!! Bona nit, perletes!!!!



5 comentarios: