miércoles, 28 de noviembre de 2012

Problemetes informàtics...

Jo que era tan feliç... ara resulta que pujar fotos al blog té un màxim de memòria i jo ja l'he esgotat. Així que no em deixa pujar-ne més.
Hauré de buscar un plan B. De moment, el reportatge fotogràfic de New Orleans haurà d'esperar. Us penge una foto a contrallum, d'eixes que està prohibit fer-ne, on es veu la ciutat des del Mississipi!! :)




Aprofite per contar-vos que aquesta setmana he començat a ser coach assistant de l'equip femení de soccer! De moment estic molt contenta amb les xiquetes, són totes molt agradables. Ara toca entrenar molt fins que comence la temporada a meitat de gener.




7 comentarios:

  1. Hola Irene!!
    Create una cuenta en photbucket o similares y enlaza las imágenes que subas allí a tu blog ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ufff!!!! m'he creat un photobucket i no m'aclarisc per enllaçar les fotos intercal·lant-les amb el text... Així que he decidit obrir un blog nou i au! Aquesta vegada tractaré de baixar la resolució de les fotos i estalviar memòria! Però thank you anyway!! ;)

      Per cert, he llegit per interné que es poden tindre fins a 100 blogs associats a un mateix compte de blogger... Saps si és veritat? (http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=es&answer=42348)

      thank you hermosaaaaa!!! :D
      un muacaaaa!!

      Eliminar
    2. Nada, molt mal. Fail!!!!!!! He obert altre blog, però utilitza la mateixa memòria es veu, eixí que no em deixa pujar-ne tmapoc... :(

      Eliminar
    3. Acabo de leer esto. Cuando llegue a casa intento hacerte una mini guía a ver si te sirve (que aquí en el trabajo lo tengo capao tó).

      Un beso, maca. :)

      Eliminar
    4. En las imágenes que subas a photobucket te aparecerá una serie de enlaces:
      -Email link
      -Direct link
      -HTML code
      -IMG code

      Si haces click sobre el enlace directo se copia automáticamente.

      Cuando vayas a subir tu imagen al blog, tendrás que poner la opción "Desde URL". Y ahí en pegarás la dirección de photobucket.

      Es una explicación parca, pero espero que te sirva.

      Eliminar
  2. La foto està molt bonica i les xiques molt guapes
    Un beset.

    ResponderEliminar